» » برگزاری جلسه هم‌اندیشی بهنگام‌سازی فهرست گاوداری‌های صنعتی استان 

برگزاری جلسه هم‌اندیشی بهنگام‌سازی فهرست گاوداری‌های صنعتی استان 

توسط : m.kamangari | بازدیدها : 3137 | 
11 اسفند 1395
|
|
نظرات : 0

به‌منظور بررسی نتایج اعلام شده طرح آمارگیری از گاوداری‌های صنعتی سال 1395 استان و کشور و در راستای ایجاد نظام آمارهای ثبتی و دستیابی به آمار و اطلاعات به‌روز و بهنگام بخشی، از گاوداری‌های صنعتی استان، جلسه هم‌اندیشی بهنگام‌سازی فهرست گاوداری‌های صنعتی استان با حضور نمایندگان معاونت آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه،  سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی ، اتحادیه دامداران و اتحادیه گاوداران صنعتی استان در روز دوشنبه مورخ 1395/12/09در دفتر معاون آمار و اطلاعات سازمان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، آقای مهدی ملاغلامعلی معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه در خصوص طرح آمارگیری از گاوداری‌های صنعتی و نتایج ارائه شده آن و اهمیت و ضرورت نظام جامع آماری ثبتی مبنا، مطالبی را بیان داشتند. در ادامه نمایندگان هریک از دستگاه‌های اجرایی با توجه به تعاریف و مفاهیم ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران جهت رسیدن به فهرست واحد برای گاوداری‌های صنعتی نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نمودند.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی بهنگام‌سازی فهرست گاوداری‌های صنعتی استان 

در پایان جلسه مقرر گردید در ارائه آمار و اطلاعات از تعاریف ومفهیم استاندارد مرکز آمار ایران استفاده شده و دستگاه‌های اجرایی عضو، در جهت یکسان‌سازی آمارها، نسبت به تهیه فهرست چارچوبی از گاوداری‌های صنعتی استان اقدام نموده و از آمار و اطلاعات غیر محرمانه موجود در سامانه اداره کل دامپزشکی استان جهت ارائه آمارها استفاده نمایند.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی بهنگام‌سازی فهرست گاوداری‌های صنعتی استان  

لازم به ذکر است که طبق تعریف مرکز آمار ایران، گاوداری صنعتی یک واحد دامپروری است که در آن فعالیت پرورش گاو و گوساله از نظر محل و نحوه نگهداری، روش تغذیه و بهداشت دام طبق برنامه و با رعایت اصول و موازین نوین و ویژه انجام می‌شود. ظرفیت قریب به اتفاق گاوداری‌های صنعتی 20 رأس یا بیش‌تر است.

 کاربران برای دستیابی به اطلاعات بیش‌تر و نتایج طرح در سال‌های گذشته، می‌توانند به منوی طرح‌های آماری در همین سایت مراجعه نمایند.

 

 

 

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1822
بازدید دیروز: 579
بازدید ماه:13137
بازدید سال:323450
بازدید کل:51233985